Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, dayanıklı çok değnöbetkeni kullanmaktadır. Kararsız derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevk, erdemli yaşam standartları, rahatlık, sükûnet, gelecek uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tamlık bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni yahut zati pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, yalnızca satın alıntı davranışını göstermelerini peylemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara yönelik yalnız nihai garaz, her gün elan bir tomar satış olmakla yan yana, ekseri, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara yeğleme edilmesini peylemek olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların sosyal boyun adına yahut kendileriyle müteallik çıkan herhangi bir düşünceyi korumak yahut reddetmek adına yapılabilmektedir. Tamlık bunların tasar çizimı yapılırken, en bir tomar önem taşıyan husus, inandırıcı bir şekilde nöbetlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, bazısı nöbetlenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasar çizim kabilinden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sorun, bazısı gün kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde iye olduğu konumla müteallik olabilirken bazısı gün kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen düşüncemların kandırma etmekten uzak olmasının bir diğer nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere bakarak elan azca kandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin mevki aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Sair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir tesir unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Sair bir ifadeyle, elan kuvvetlü bir tesir yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan gülmece, eğlenceli haller, erdemli yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, tesir unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze ister bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, hayallerin olduğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda kalünü ettiğimiz tesir unsurları aslında esaslı seçilmektedir. Lakin burada sorun, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen tesir unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Fakat umumi olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun yanı sıra başarılı bir reklam kurmanın temel şart şurtı garaz kitleye hitap kılmak, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek eke marj sahibidir. Böylece garaz kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).