thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek midein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en elleme bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu dokunma noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve fen özetler evet da iş özetleri üzerine bilgelik mideerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek midein boy bos yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve rağbet çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve istikşaf midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video onaylamak, derunğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, sınırlı bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en majör sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile sargılantı sağlamak midein harika bir vaziyet. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine ehil olsa da tümü epey videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden ne sebil etmek istediğinizi her çağ görüş önünde bulundurun ve buna göre aranjman mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde müstefit olmak midein sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba çalışkan kullanıcıevet ehil. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kısaca ve öz olursa etkin hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt dimdik mideaziz kısaca düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rağbet çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, derunğiniz nişane kitlenizin amaç ve rağbet meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein boy bos sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri sonuçlarında henüz mualla sıralarda ve henüz pıtrak görülür, derunğinize gidiş geliş geriışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde elleme mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair henüz mualla meallar esenlar. Ali itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel kontaklar görmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir kontakya mevrut her tıklama midein ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), majör hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir